úterý 15. února 2011

Návrat do minulosti II.

11.1. 2011
Ach Normy...
Posílám zoufalý dopis z lyžařsky výcvikově vzdělávacího zájezdu. Lidé z paralerní 1.C (a nejen oni) jsou na ránu. jejich IQ je k pláči, dokonce jsem z jejich společnosti tak rozrušena, že Tě musím poprosit, aby si mne omluvil za neskutečně nízkou úroveň dopisu.
Popíšu Ti moje dosavadní aktivity a později Tě doufám seznámím s novoročními předsevzatími, která by měla tyto hříchy proměnit v dobré skutky, nebo alespoň normální činny.
Nuže, asi je Ti jasné, že náš pokoj tady se spíše podobá hašišovému doupěti a jeskyni na pašovaný alkohol. Mohlo by se Ti zdát, že  je to nejjednodušší cesta k podmínečnému vyloučení ze vzdělávacího ústavu, ale v Realitě se se chystá změna. Má novoroční předsevzetí mají spáchat radikální změnu  v nekřesťanském životě mé maličkosti a to zásadné k lepšímu. 4as  teď trávím drogovými dýchankami či se staršími clapci. Je to nádherné, jednoduché a zpětně odpudivé, proto ta opatření. Přestastanu s tím, začnu se učit, a za každou cenu dodělám gymnázium! Pokud takto nezačnu pracovat na své vůli a charakteru,  končím tu. Už zase se mi derou slzy do očí, drž mi palce  Norme..

Dnešní status:¨

Chce se mi smát, když si uvědomím, jak je tomu krátce a já byla, tak sladce naivní...I když, to se mi chce pořád (spliff to pořešil). Ve škole se nám ve čtvrtek "ztratila" třídní kniha, tak jsem šla do školy až dnes. K obědu jsem zkoušela kombinaci tatarka + bramborák a je mi krásně. Jsme zamilovaná, ale zatáím nemůžu nic říct, poněvadž, mám obavy, že se mi sem vlopal opět někdo z Reality. Není to paradox? Chce se mi lítat a koukat na Skins <3, nevíte někdo kde na netu se to dá, online?


Pozdravuje Norman, xoxo Já :D

1 komentář: